Apsardzes pakalpojumi – drošas ikdienas pamats

Ikviens no mums vēlas pamest mājokli vai darba vietu ar domu, ka īpašums būs drošībā, taču realitātē starpgadījumus paredzēt mēs nevaram. Viens no drošas ikdienas pamatiem ir profesionālas apsardzes sistēmas un pakalpojumi, kuru mērķis ir nodrošināt īpašuma uzraudzību, kā arī īpašnieka sirdsmieru. EUROCASH1, kā viena no straujāk augošajām apsardzes firmām Latvijā, piedāvā pakalpojumus ikviena klienta vajadzībām. Mūsu mērķis - piedāvāt Jums labākos pakalpojumus drošākai dzīvei!

Pārbaudītas vērtības mājokļa drošībai
Drošības sistēmas uzstādīšana mājoklī ir viena no būtiskākajām lietām, kas jāņem vērā, rūpējoties par savas ģimenes un īpašuma aizsardzību. Nepatīkami starpgadījumi var gadīties ikvienam  ielaušanās vai, piemēram, ugunsgrēks ir faktori, par kuriem jāaizdomājas ikvienam un jāmeklē risinājums. 

EUROCASH1 komanda piedāvā apsardzi mājai 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā. Turklāt signalizācijas noskenēšanas gadījumā uz objektu nekavējoties tiek nosūtīta ātrās reaģēšanas vienība, kas apskata objektu un nodrošina fizisku apsardzi līdz pat klienta ierašanās brīdim.

Lai saņemtu labāko risinājumu tieši jūsu vajadzībām, zvaniet uz tālruni +371 60016001, un mūsu tirdzniecības speciālisti sagatavos īpašu piedāvājumu tieši jums!

Neaizmirstiet parūpēties par savu darba vietu
Liela daļa mūsu ikdienas paiet darbā, kur glabājas ne vien svarīgi dokumenti, bet arī vērtīga biroja tehnika. Diemžēl kaitējumu var piedzīvot arī biroji, veikali un noliktavas, tādēļ darba devējiem un uzņēmumu īpašniekiem svarīgi apsvērt apsardzes pakalpojumus

Piedāvājot savā pakalpojumu klāstā arī apsardzi birojam, EUROCASH1 komanda izveidojusi jau vairākus tūkstošus ilgtermiņa sadarbību ar klientiem un apsargājusi vairāk nekā 10 000 objektu. Biroju un darba vietu uzraudzībai piedāvājam bezvadu signalizācijas komplekta uzstādīšanu un tehnisko atbalstu 24/7. Savukārt gadījumos, kad noskan signalizācija vai tiek fiksēta kāda aizdomīga darbība, uz objektu nekavējoties tiek nosūtīta ātrās reaģēšanas vienība, kas veic kontroles pārbaudi. Trauksmes gadījumā informāciju par notikušo saņem arī klients.

Tāpat esam pārdomājuši arī vērtslietu uzglabāšanu, lai īpaši vērtīgus priekšmetus vai dokumentus nenāktos glabāt savā kabinetā. Piedāvājam individuālo seifu nomu vienā no modernākajām seifglabātavām Baltijas valstīs, turklāt klientu ērtībai varam nodrošināt arī vērtslietu pārvešanu uz izvēlēto glabātavu. Informācija par individuālo seifu nomu pieejama mūsu mājaslapā vai zvanot pa tālruni +371 60016001.

 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu