Banner 980x90

Sabiedrība aktīvi uzslavē labu servisu

Nu jau vairāk nekā divas nedēļas jebkurš Latvijas iedzīvotājs tiek aicināts iesaistīties kampaņā "Uzslavē labu servisu!" un novērtēt labu apkalpošanu vai izteikt savu atzinību jebkuram klientu apkalpošanas jomā strādājošam darbiniekam - tikai interneta vidē saņemtas jau vairāk nekā 5 200 uzslavas, pilsētas informācijas portālu tīklu informēja kampaņas organizatori.

Šajā skaitā nav ietvertas saņemtās uzslavas zvanot uz Uzziņu dienesta 1188 informatīvo tālruni vai aizpildot anketu klientu apkalpošanas vietās, kur izvietotas aptaujas kastes. Projekta mājas lapa www.uzslave.lv kampaņas laikā ir apmeklēta tuvu 400 000 reižu. 

Šogad kampaņā piedalās 165 zīmoli, pārstāvot vairāk nekā 1300 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā. Organizatori informē, ka cilvēki uzslavē konkrētus klientu servisa darbiniekus, kā arī novērtē uzņēmumus par to sniegto profesionālo apkalpošanu, uzslavē par pozitīvu attieksmi, sirsnību un iejūtību, risinot dažādas problēmsituācijas. Ar uzslavām var  iepazīties mājas lapā www.uzslave.lv

Kampaņu veido divas vienlīdz būtiskas daļas - sabiedrības uzslavas, kas tiek izteiktas visu marta mēnesi par dalībniekiem, kas snieguši izcilu klientu servisu, un klientu servisa novērtējums, ko veic sadarbības partneris DIVE Latvija, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas eksperti. Šis būs Vislatvijas vērienīgs pētījums, kurā piedalās kampaņas dalībnieki, un rezultāti tiks prezentēti kampaņai noslēdzoties. 

"Balstoties uz esošajiem pētījuma rezultātiem, mēs uzņēmumu darbiniekiem iesakām pievērst lielāku uzmanību aicinājumam uzslavēt konkurēto uzņēmumu - tas palīdz iegūt labākus rezultātus kampaņā. Jau šobrīd pamanām vairākus aktīvus uzņēmumus, kur katrs darbinieks cīnās par uzslavu un sniedz īpašu uzmanību katram klientam, taču ir arī gadījumi, kad darbinieki vispār nav informēti par uzņēmuma dalību kampaņā," komentē "Dive Latvija" vadītājs Gunārs Ķīsis.

Kampaņai noslēdzoties, 12.aprīlī tiks noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti caur kvalitatīvo novērtējumu. Šie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvoti ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi "Klienti mūs uzslavē 2013". 

Kampaņa "Uzslavē labu servisu!" norisinās jau devīto gadu, un šogad tā visā Latvijā tiek īstenota no 1. līdz 31.martam.  

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)