Banner 980x90

Vidzemes slimnīcas pacientus aicina novērtēt saņemtos pakalpojumus

Vidzemes slimnīcas pacienti tiek aicināti izteikt savu viedokli par saņemtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem, pilsētas informācijas portāls Valmiera24.lv uzzināja Vidzemes slimnīcā.

Tie var būt gan pateicības vārdi mediķiem par profesionālo rīcību un palīdzību, gan novērojumi par nepilnībām un ierosinājumi to novēršanai.

Klientu ieteikumi palīdzēs Vidzemes slimnīcai uzlabot veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti, ātrāk novērst nepilnības, kā arī pilnveidot darba organizāciju, lai maksimāli efektīvi izmantotu veselības aprūpei piešķirtos finanšu resursus, tehnisko aprīkojumu un speciālistu pieejamību.

Veidlapas "Labie vārdi" un "Sūdzības/ierosinājumi" atrodamas stacionāra nodaļās pie administratorēm, Rehabilitācijas centrā, poliklīnikas reģistratūrā, kur novietota arī kastīte aizpildīto veidlapu ievietošanai, un slimnīcas mājas lapā https://www.vidzemesslimnica.lv/index.php/ierosinajumiunsudzibas.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)