Vidzemes slimnīcas pacientus aicina novērtēt saņemtos pakalpojumus

Tie var būt gan pateicības vārdi mediķiem par profesionālo rīcību un palīdzību, gan novērojumi par nepilnībām un ierosinājumi to novēršanai.
Klientu ieteikumi palīdzēs Vidzemes slimnīcai uzlabot veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti, ātrāk novērst nepilnības, kā arī pilnveidot darba organizāciju, lai maksimāli efektīvi izmantotu veselības aprūpei piešķirtos finanšu resursus, tehnisko aprīkojumu un speciālistu pieejamību.
Veidlapas "Labie vārdi" un "Sūdzības/ierosinājumi" atrodamas stacionāra nodaļās pie administratorēm, Rehabilitācijas centrā, poliklīnikas reģistratūrā, kur novietota arī kastīte aizpildīto veidlapu ievietošanai, un slimnīcas mājas lapā https://www.vidzemesslimnica.lv/index.php/ierosinajumiunsudzibas.