Banner 980x90

Valmieriešiem panākumi Latvijas 35. skolēnu zinātniski pētniecisko darbu konferencē

No 15.līdz 17.aprīlim Rīgā, Latvijas Universitātē norisinājās Latvijas 35. skolēnu zinātniskā konference, kuras ietvaros norisinājās arī skolēnu izstrādāto zinātniski pētniecisko darbu mutvārdu prezentācijas. Savus darbus prezentēja arī 14 skolēni no Valmieras Valsts ģimnāzijas un Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas, iegūstot pirmās un otrās pakāpes diplomus.

Pirmās pakāpes diplomu Tieslietu sekcijā ieguva Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas skolniece Līga Tentere, kura izstrādājusi zinātniski pētniecisko darbu "Nedzimuša bērna līdz grūtniecības 12.nedēļai tiesības uz dzīvību" (darba vadītājs Māris Bušmanis). Līga Tentere arī vienīgā no Valmieras skolēniem pārstāvēja savu pilsētu, skolu un Tieslietu sekciju Latvijas skolēnu 35.zinātniskās konferences plenārsēdē, kas norisinājās 17.aprīlī. Tieslietu sekcijā darbu "Firmas jēdziens komerctiesībās" (vadītāja Ilva Puroma) aizstāvēja arī Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas skolnieks Jānis Odnoralis, iegūstot otrās pakāpes diplomu.

Otrās pakāpes diplomus ieguva arī trīs Valmieras Valsts ģimnāzijas skolnieces. Socioloģijas sekcijā otrās pakāpes diplomu ieguva Inga Priedīte par darbu "Vidzemes televīzijas ziņu raidījuma "Vakara vēstis" satura analīze" (darba vadītāja Gunta Lāce). Psiholoģijas sekcijā otrās pakāpes diplomu ieguva Laura Janīte par izstrādāto darbu "Valmieras Valsts ģimnāzijas 7. un 12.klašu skolēnu mācību motivācija" (vadītāja Jolanta Šekstello), savukārt mākslas zinātnes sekcijā otrās pakāpes diplomu ieguva Anete Petrova par izstrādāto darbu "Latviešu tautastērpa brunči Ziemeļvidzemē XIX gs." (vadītāja Janīna Grāvere).

Latvijas 35. skolēnu zinātnisko konferenci organizēja Valsts izglītības satura centrs (VISC) sadarbībā ar Latvijas Universitāti, Latvijas Kultūras akadēmiju, Latvijas Mākslas akadēmiju, pašvaldībām un izglītības iestādēm. Tās mērķis bija padziļināt zināšanas dabas, humanitāro un sociālo zinātņu nozarēs, iepazīstināt skolēnus ar mūsdienu zinātniski pētnieciskā darba tematiku un metodēm, iesaistot skolēnus tiešā pētījumu izstrādē, kā arī veidot skolēnos prasmi patstāvīgai darbībai zinātniski pētniecisko darbu izstrādē.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)