Banner 980x90

"Valmieras piens": pērn lielākais realizācijas apjoms bijis jogurtu segmentā

Valmieras piens, AS provizoriskais apgrozījums 2010.gadā sasniedz 29.6 milj. Ls, kas ir par 9% vairāk nekā 2009.gadā. Lielākais pārdošanas apjoma kāpums vērojams jogurtu segmentam, kas pieaudzis par 31% attiecībā pret 2009.gadu.

Valmieras piens, AS jogurta tirgus pieaugums 2010. gadā ir trīs reizes lielāks salīdzinājumā ar kopējo pieaugumu Latvijā. Viens no 2011. gada svarīgākajiem mērķiem ir noturēt izaugsmi jogurtu segmentā, kurā šobrīd uzņēmums ir ceturtais lielākais spēlētājs, aizņemot 7% tirgus daļu.

Pārdošanas apjomu pieaugumu nodrošināja vairāku jaunu produktu līniju ieviešana, tostarp prebiotisks jogurta dzēriens BI'OK, mājas siers, Super līnija (piens, jogurts), Salātu kefīrs, Pikantais kefīrs un ekonomiskā segmenta produktu līnija Labs & Lēts. Kopumā 2010. gadā Valmieras piens, AS veicis investīcijas vairāk nekā pusmiljona latu apmērā, kas novirzītas jaunas iekārtas iegādē, lai sāktu mājas siera ražošanu. Pārējie līdzekļi ieguldīti iekārtu atjaunošanā un modernizācijā, lai veicinātu produktu attīstību.

Valmieras piens, AS ir lielākais Latvijas piena pārstrādes uzņēmums ārpus Rīgas. Uzņēmums veic pilnu piena pārstrādes ciklu - piena iepirkšanu, piena produktu ražošanu un izplatīšanu. Uzņēmumam pieder tādi spēcīgi piena produktu zīmoli kā VALMIERA, Rūjiena, Gotiņas.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)