Banner 980x90

Valmierai par 41 500 eiro izstrādāta jauna zīmola identitāte

Rīga, 26.okt., LETA. Aģentūra "McCann Riga" Valmierai par 41 547 eiro izstrādājusi pilsētas mārketinga komunikācijas stratēģiju un jaunu zīmola identitāti.

Darbs pie Valmieras zīmola identitātes izstrādes sākts šā gada sākumā sadarbībā ar aģentūru "McCann Riga", procesā iesaistot gan dažādu nozaru profesionāļus, gan valmieriešus, pilsētas draugus un sadarbības partnerus, aģentūru LETA informēja Valmieras pilsētas pašvaldības Zīmolvedības un sabiedrisko attiecību nodaļas Sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Moča.

Jaunais Valmieras logo būšot "lakonisks un viegli atpazīstams". Logo pamatā ir simbols - Valmieras izaugsmes medaļa, kas apliecināšot ideju, ka "katrs, kurš ar savu darbu, idejām, enerģiju nesis ieguldījumu Valmieras attīstībā, ir pelnījis saņemt izaugsmes medaļu un kopīgi svinēt panākumus", skaidroja dizaina un mākslinieciskais direktors Aigars Mamis.

"McCann Riga" vadītājs un galvenais stratēģis Kristaps Siliņš klāstīja, ka Valmieras jaunais sauklis "Dzīvojam zaļi!" asprātīgā veidā norāda uz galvenajām pilsētas kvalitātēm - labklājību, dzīvesprieku un dabu.

Lai par Valmieras zīmola identitātes maiņu uzzinātu plašāka sabiedrība, pēc Valsts svētkiem plānots īstenot komunikācijas kampaņu, parādot un iedzīvinot Valmieras identitātes pamatprincipus.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)