Valmierā noslēgusies pedagogu metodisko izstrādņu skate
Trešdien, 9.martā, Valmieras pilsētas pašvaldībā norisinājās pedagogu metodisko izstrādņu skate, kurā savus darbus prezentēja Valmieras pilsētas un apkārtējo novadu vispārējās izglītības un interešu izglītības iestāžu pedagogi.
Kā informē Valmieras Izglītības pārvaldes speciāliste izglītības jautājumos Lolita Vanaga, konkursā kopumā tika iesniegti astoņi darbi – trīs no Valmieras pilsētas izglītības iestādēm un pieci no apkārtējiem novadiem. Izstrādātos darbus vērtēja Valmieras Izglītības pārvaldes un Kocēnu novada Izglītības pārvaldes izveidota komisija. Tālāk uz Vidzemes reģiona skati, kas 21.martā norisināsies Madonā, no Valmieras pilsētas tika izvirzīti divi darbi – Valmieras 5.vidusskolas direktores vietnieces audzināšanas darbā Dailas Ranšes darbs "Skolēnu izpratnes veidošana par karjeras plānošanu klases audzinātāja darbā" un Valmieras vājdzirdīgo bērnu internātvidusskolas – attīstības centra pedagogu Larisas Zakrevskas, Lijas Ābeles, Sandras Grāvītes, Egitas Eglītes, Baibas Šēnbergas un Līgas Grāpēnas izstrādātais darbs "Radošās rotaļas pielietojums karjeras izglītībā, veidojot runas vidi izglītojamiem ar dzirdes traucējumiem". Uz Vidzemes reģiona kārtu tika izvirzīts arī Mazsalacas vidusskolas skolotājas Guntas Pētersones izstrādātais darbs par klases dienasgrāmatu, kā arī Matīšu pamatskolas skolotājas Ligitas Lurinas darbs par skolēnu pienākumiem un tiesībām. Pedagogu metodisko izstrādņu konkursa noslēguma kārta notiks aprīlī Rīgā, kurā tiks vērtēti labākie darbi no visas Latvijas.
Pedagogu metodisko izstrādņu skati organizē Valsts izglītības satura centrs (VISC) sadarbībā ar pašvaldībām, pašvaldību izglītības pārvaldēm un izglītības iestādēm ar mērķi popularizēt pedagogu metodisko darbu un labās prakses piemērus interešu izglītībā un audzināšanas darbā, kā arī veicināt pedagogu radošo darbību un pieredzes apmaiņu Latvijā.
Metodiskās izstrādnes pedagogi varēja izstrādāt par tādām tēmām kā skolas izglītības vides un kultūrvēsturisko tradīciju nozīme skolēnu patriotiskajā audzināšanā, skolas tēlu veidojošie aspekti, brīvprātīgā darba loma dzīves prasmju apguvē, labdarības un brīvprātīgā darba popularizēšana un veicināšana skolā, skolēnu izpratnes veidošana par saviem pienākumiem, tiesībām un atbildību, sasniegumiem pašattīstībā un karjeras izaugsmē. Darbus varēja izstrādāt arī par audzināšanas darba saturu un formām profesionālās izglītības iestādēs un dienesta viesnīcās, par inovatīvām darba formām un metodēm interešu izglītības programmu īstenošanā, kā arī par interešu izglītības attīstības virzieniem izglītības iestādē un pašvaldībā.
Uz sarakstu