Rūjienas saldējums ASV tirgū uzsvērs savas produkcijas kvalitāti

"Lai eksporta tirgu iekarotu plānveidīgi, ar stratēģisku pieeju, nepieciešami ievērojami līdzekļi, piemēram, mērķa tirgus analīzei. Maziem uzņēmumiem atliek izmantot visus iespējamos veidus, tai skaitā meklēt sadarbības parnerus internetā vai caur paziņām," informēja saldējuma ražotājs.
Pirmā krava ASV tirgū nonāks ar uzņēmuma pašreizējo preču zīmi, taču nākotnē ASV "Rūjienas saldējums" plāno aizokeāna tirgu iekarot ar jaunu preču zīmi. Lai piesaistītu klientus, uzņēmums plāno izstrādāt speciālu dizainu un uzsvērt produkcijas kvalitāti – augstvērtīgo piena un krējuma pamatmasu, no kā tiek gatavots saldējums.
Ja sākums būs veiksmīgs, eksports uz ASV turpināsies. Uzņēmums norāda, ka šāda cerība ir pirms katra jauna eksporta projekta. Tomēr kopumā eksporta īpatsvars ir pavisam niecīgs – Latvijā Rūjienas saldējumam ir sena pozitīva vēsture, tāpēc vietējie klienti ir lojāli. Uzņēmuma pārstāvis arī norāda, ka Latvijā cilvēki ir pietiekami izvēlīgi un raduši ēst labāk nekā vairumā ekonomiski attīstīto valstu. Pašlaik saldējumu no Rūjienas iespējams baudīt arī Igaunijas un Īrijas iedzīvotājiem.
Valmiera24.lv jau vēstīja, ka Rūjienas saldējums paplašinājis eksportu, nosūtot pirmo konteineru ar plombīra, šokolādes un kļavu sīrupa saldējumu uz ASV.
"Rūjienas saldējuma" neto apgrozījums pērn palicis aptuveni tādā pašā līmenī, kādā tas bija 2010.gadā, pieaugot vien nedaudz, vēsta Firmas.lv datubāzē pieejamais uzņēmuma finanšu pārskats. 2010.pārskata gadā tas bija 1,53 miljoni latu, bet pagājušajā gadā 1,55 miljoni latu. Uzņēmuma tīrā peļņa samazinājusies par 9,7% un ir 103,6 tūkstoši latu.