"Straight Outta Valmiera" rada kolekciju veltītu vasarai
"Straight Outta Valmiera" ir valmierieša Jāņa Jirgensona radīts zīmols, kurš ar interesanta dizaina produktiem nes Valmieras vārdu Latvijā. Pašlaik piedāvājumā ir tādi produkti, kā t-krekli, džemperi, cepures un bērnu "bodiji", taču šovasar valmieriešus iepriecina jauni produkti ar jauniem dizainiem.
Pirmie mēneši panākumiem bagāti.
Jānis atzīst, ka ir veicies daudz labāk, nekā sākumā bija cerēts. Šķitis, ka produktus vēlēsies iegādāties tikai paziņas un draugi, taču pieprasījumu izrādīja arī citi interesenti. Izveidojot "Straight Outta Valmiera" "Facebook.com" lapu, pirmajā dienā tika iegūti jau 100 sekotāji. Tāpat izveidots interneta veikals un pasūtījumi ar katru dienu turpinājuši augt. Šobrīd valmieriešu izveidotais bizness turpina augt un attīstīties.
"Vispopulārākie valmieriešu vidū ir sieviešu t-krekli, baltie un melnie, taču ne tik liels pieprasījums ir bijis džemperiem bez kapuces, kaut domājām, ka valmierieši vēlēsies šo produktu iegādāties, jo, kad džemperis pievienots produktu klāstam, bija ziema," stāsta Jānis.
Iedvesmas avots – filma "Straight Outta Compton"
Vairums ir redzējuši filmu "Straight Outta Compton", tieši iedvesmojoties no šī, izveidots Valmieras zīmols. Lai gan filma asociējas ar ne tik pozitīvām aspektiem, zīmolu tas neietekmē. Jānis atzīst, ka sliktas atsauksmes par "Straight Outta Valmiera" nav dzirdētas, tieši pretēji – cilvēki izrāda interesi. Ir radīta mājas lapa "Straight Outta Somewhere", kurā ikviens savai pilsētai var izveidot zīmolu. Drīzāk bija – kurš to izdarīs pirmais?" stāsta Jānis.
Jaunā vasaras kolekcija
Šovasar klajā nākuši trīs jauni dizaini, kā arī "tank-top", jeb krekli bez piedurknēm. Jaunie dizaini iegūti sadarbojoties kopā ar Valmieras Mākslas vidusskolas audzēkņiem. Tāpat izveidots konkurss, kurā jaunie mākslinieki varēja iesūtīt sevis izveidotos dizainus, no kuriem divi izraudzīti par labākajiem. Dizainus izveidoja Rasa Nikitina un Annija Sniedze.
Uz sarakstu