"Laimes kalve" piedalās Mazsalacas vidusskolas vecāku dienā

Mazsalacas vidusskolas vecāku dienā ar lekciju "Kā motivēt savu bērnu mācīties" piedalījās biedrības "Laimes kalve" komanda, pilsētas informācijas portālu Valmiera24.lv informēja biedrībā.
Zālē bija sanākuši vairāki desmiti skolēnu vecāki. Lektore ļoti vienkāršiem vārdiem izskaidroja it kā sen zināmas, taču ikdienā nepielietotas metodes par motivēšanu kaut ko darīt. Daļa no vecākiem atzīst, ka, aizejot pēc pasākuma mājās, pārrunās ar savu bērnu noskaidros, ko viņš vēlas, lai viņam nākotnē pieder.
"Es uzzināju, kā motivēt bērnu mācīties, ir jāzina par ko vēlas kļūt dzīvē, lai tev būtu tas, ko vēlies. Savā dzīvē iegūt – atļaut bērnam būt personībai, bet tai pašā laikā mācīties no apkārtējiem tev derīgo. Ļoti noderīgi", tā pēc lekcijas raksta Margarita. Savukārt Aija atzīst, ka priekš sevis ir ieguvusi to, ka "lai bērnu motivētu mācīties, ir jājautā, ko viņš grib, lai viņam pieder, nevis par ko grib kļūt. Mēģināšu noskaidrot, par ko bērns grib kļūt, šādi pajautājot." Dažas māmiņas atzinās, ka nepacels balsi, lai piespiestu bērnu mācīties, bet runās ar viņu kā ar personību.
Biedrība "Laimes kalve" pateicas Mazsalacas skolas direktorei Zaigai Ivanai un skolas kolektīvam par pašaizliedzīgu un degsmes pilnu darbu bērnu skološanā. Īpaša pateicība direktorei Ivanai par lielo interesi un vēlmi palīdzēt ne tikai skolēniem, bet arī viņu vecākiem.
Biedrība "Laimes kalve" turpina lekciju un semināru ciklus dažādām auditorijām – bērniem, pedagogiem un vecākiem, sociālā, nodarbinātības dienesta darbiniekiem un klientiem, darba kolektīviem un interešu grupām. Biedrība skolām piedāvā lekcijas par motivāciju mācīties, saskarsmes kultūras uzlabošanai, atkarību profilaksei. Savukārt pieaugušajiem semināri ir par stresa pārvarēšanu, konfliktiem kolektīvā, sociālo un nodarbinātības dienestu klientiem piedāvā seminārus par to, kā uzlabot un risināt savu situāciju, nepadoties dzīves grūtībām. Lekciju laikā darbā iesaista arī klausītājus, tiem ir jāstrādā līdzi, jāiesaistās sarunās.