Banner 980x90

Pērn Latvijā saražoti vairāk nekā 25 miljoni litru degvīna "Stolichnaya"

Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG

Pērn Latvijā saražoti vairāk nekā 25 miljoni litru degvīna "Stolichnaya", kas ir trešais pārdotākais premiālais degvīns pasaulē un jau kopš 1948.gada tiek ražots Latvijā", informē ražotājs AS "Latvijas balzams".

Kopumā pagājušajā gadā "Latvijas balzams" saražojis 30 530 000 litru dažādu degvīnu, ieskaitot zīmolu "Stolichnaya". "Latvijas balzama" degvīnu klāstu patlaban veido 19 degvīna zīmoli, no kuriem vairāki ir pieejami dažādas garšu variācijās.

Zīmola "Stolichnaya" jeb "Stoli" degvīns ir arī visvairāk eksportētākais degvīns no Latvijas. Kopumā ik gadu pasaulē tiek pārdoti vairāk nekā 35 miljoni degvīna "Stolichnaya" pudeļu. Uzņēmuma pārstāve Dana Hasana atzīmē, ka degvīns "Stolichnaya" tiek tirgots 150 pasaules valstīs. Lielākie tā noieta tirgi pasaulē ir ASV, Kanāda, Čīle, Austrija, Grieķija, Izraēla un Libāna.

Saskaņā ar pētījumu kompānijas "Nielsen" datiem arī Latvijas tirgū zīmols "Stolichnaya" ierindojas piecu pārdotāko degvīna zīmolu vidū, norāda Hasana.

Kā liecina "Eurostat" dati, pēc eksportētā apjoma degvīns bijis visvairāk eksportētais alkoholiskais dzēriens no Latvijas 2014.gadā un arī 2015.gada pirmajā pusgadā, atstājot aiz sevis viskiju un vīnus.

Saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes pārvaldes datiem 2015.gada 11 mēnešos realizācijai Latvijā nodoti 956 125 dekalitri degvīna, kas ir gandrīz par 4% vairāk nekā 2014.gada attiecīgajā periodā.

Kā ziņots, "Latvijas balzama" neauditētais apgrozījums pagājušā gada trīs ceturkšņos sasniedza 55,27 miljonus eiro, kas ir par 7,9% vairāk nekā attiecīgajā laika posmā 2014.gadā, liecina uzņēmuma paziņojums biržā "Nasdaq Riga". Šajā periodā neauditētā peļņa sasniedza 5,99 miljonus eiro, kas ir par 20% vairāk nekā 2014.gada attiecīgajā periodā.

"Latvijas balzams" kopš 2014.gada oktobra iekļauts holdinga kompānijā "Amber Beverage Group", kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai "SPI Group" apvienojot Baltijas uzņēmumus - "Latvijas balzamu", dzērienu izplatītājus "SPI Distribution Latvia", "SPI Distribution Estonia" un "Bennet Distributors" Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi "Latvijas balzams veikali" Latvijā un "Darija" Lietuvā. "Amber Beverage Group" dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "S.P.I. Regional Business Unit B.V.".

"Latvijas balzama" akcijas tiek kotētas biržas "Nasdaq Riga" Baltijas Otrajā sarakstā.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)