Banner 980x90

"Nordea" Valmierā nav saņēmusi sūdzības par krāpnieciskām vēstulēm

Šajā nedēļā daļa "Nordea" bankas klientu saņēmuši krāpnieciskas viltus e-pasta vēstules, kurās aicināti izmantot internetbankas pakalpojumus. Otrdien, 28.jūlijā, "Nordea" banka Valmierā nav saņēmusi sūdzības no klientiem par iespējamo krāpniecību, pilsētas informācijas portālu Valmiera24.lv informēja "Nordea Latvija" sabiedrisko attiecību vadītāja Signe Lonerte.

"Aptaujājot Nordea bankas Reģionālā klientu apkalpošanas centra "Valmiera" vadītāju Sandru Rasnaču, nevaram apgalvot, ka šobrīd būtu saņemtas sūdzības no bankas klientiem Valmierā," skaidro Lonerte.

Valmiera24.lv jau vēstīja, ka banka šobrīd pārbauda šos gadījumus un aicina klientus nekādā gadījumā nereaģēt uz šādām viltus vēstulēm, par šādiem saņemtiem ziņojumiem nekavējoties informējot banku

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)