"Mildas" majonēze un kečups pieprasīti arī Lielbritānijā

Šā gada desmit mēnešos Kocēnu pagastā reģistrētajam konservu un pārtikas piedevu ražotājam SIA "Milda KM" lielākie panākumi bijuši Lielbritānijas tirgū, uz kurieni eksportēts par 70% vairāk produkcijas, nekā pirms gada. Tostarp Lielbritānijas pircēji īpaši iecienījuši "Mildas" klasisko provansas majonēzi un klasisko "Mildas" kečupu un uz turieni šogad sākts arī "Mildas" ievārījumu eksports.
Lielbritānijas tirgū "Milda KM" uzsākusi darbu HoReCa virzienā, un šīs valsts kafejnīcas un restorāni produktu gatavošanā sākuši izmantot provansas majonēzi "Gardi gan LUX".
"Pirms sākt raudzīties kāda konkrēta tirgus virzienā, jāizpēta šīs valsts specifika un vajadzības. Nereti nākas pielāgot savus produktus un mainīt garšas īpašības. Piemēram, Igaunijā iecienītas ir tomātu mērces, kas izveidota īpaši igauņiem," stāsta "Milda KM" valdes loceklis Andris Brikšķis.
Šogad "Milda KM" līdzās jau esošajiem eksporta tirgiem - Igaunijai, Lietuvai, Vācijai, Lielbritānijai, Īrijai un Krievijai - uzsākusi eksportu uz Japānu un Nīderlandi. Jaunu tirgu apgūšanu uzņēmums īsteno gan sadarbojoties ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru, gan pašiem aktīvi kontaktējoties ar dažādu valstu sadarbības partneriem.
Savukārt Krievijas pircēju vidū ļoti populāri ir "Mildas" konservācijas, īpaši zupas. Uzņēmums pat saņēmis atsauksmes, ka tik garšīgas konservētās zupas neesot nopērkamas nekur Krievijā, jo tās atšķiras ar dabisku, mājās gatavotas zupas garšu.
Kopumā salīdzinot ar iepriekšējo gadu, 2012.gadā "Milda KM" kopējo eksporta apjomu plāno palielināt par 4,5%. Arī nākamgad uzņēmums turpinās darbu eksporta tirgu skaita palielināšanā un plāno piedalīties vairākās nozīmīgās izstādēs ES un NVS.
"Milda KM" darbojas ar zīmoliem "Milda" un "Gardi Gan". Kopumā "Milda KM" darbojas piecos segmentos, ražojot tomātu mērces, kečupus, majonēzes, sīrupus un konservācijas produktus - zupas un pamatēdienus.