Banner 980x90

Kāda pieredze pārvesta no Beļģijas?

Pagājušajā mēnesī, 27. martā četri Vidzemes Augstskolas (ViA) studenti un programmas "Mediju studijas un žurnālistika" (MSŽ) direktore Agnese Karaseva devās uz Beļģiju, Monsu, lai piedalītos Erasmus intensīvās programmas projekta apmācībās "From Local to Global" par vietēju inovatīvu produktu virzīšanu starptautiskā tirgū.

Studenti aizvadīja divas intensīvās apmācības nedēļas Beļģijas pilsētā Monsā, kuru laikā apguva prasmes un zināšanas starptautiskajā mārketingā, starpkultūru komunikācijā, sociālo mediju izmantošanā, kā arī citās jomās un izstrādāja stratēģijas dažādu produktu virzīšanai tirgū. Projekta dalībnieki apmeklēja dažādus vietējos uzņēmumus Monsas apkārtnē, kā arī devās vizītē uz Eiropas Parlamentu un Eiropas Komisiju Briselē.

Studenti atzīst, ka intensīvo apmācību laikā ieguvuši vērtīgu pieredzi ne tikai akadēmiskājā aspektā, bet arī guvuši iespēju pārbaudīt starpkultūru komunikācijas iemaņas un spējas sadarboties dažādu kultūru un personību kolektīvā. Apmācību dalībnieki norāda, ka projekta laikā novērojuši atšķirības mācību metodēs, ko pielietojuši dažādu valstu pasniedzēji, un iepazinuši citas kultūras gan socializēšanās pasākumos, gan ikdienas komunikācijā.

"Franciskā daļa Beļģijas, divu nedēļu vasara, interesanti cilvēki, ekskursijām un lekcijām piepildītas dienas, smiekli, intensīvas mācības un nepierasts ēdiens ir tikai dažas Monsā pavadītā laika raksturojošās lietas, tomēr tās pasaka daudz. Lai gan es tikai nesen biju atgriezies no Erasmus studiju semestra Zviedrijā, Beļģijas intensīvie Erasmus kursi bija pavisam citādi gan cilvēku, gan arī vietas un dienaskārtības ziņā. Esmu neviltoti gandarīts par dalību projektā," par piedzīvoto stāsta programmas MSŽ students Jānis Segliņš.

Ar Monsā iegūto pieredzi dalās programmas "Komunikācija un sabiedriskās attiecības" (KSA) otrā kursa studente Baiba Veidemane: "Man šīs divas nedēļas Erasmus projektā Beļģijā paliks atmiņā noteikti vēl ilgi. Ļoti ilgi. Divas nedēļas, katru dienu devāmies uz lekcijām. Apguvu daudz jauna tādās jomās kā globālais mārketings, loģistika, zaļais mārketings un multisensuālais mārketings. Tiesa gan, papildināju zināšanas arī sociālo mediju un starpkultūru jautājumos, kurus jau iepriekš apguvu studiju kursos ViA. Atziņas, kuras ieguvu – neatkarīgi no valsts, kurā mēs dzīvojam, neatkarīgi no ienākumu līmeņa vai valsts attīstības pakāpes – mēs visi esam vienādi. Fenomenāli ir tas, ka tik ļoti pierastā angļu valoda ir tā, kura spēj mūs visus vienot, iepazīt un nonākt pie kopīgām atbildēm."

Projektā MSŽ programmas direktores Agneses Karasevas vadībā  ViA pārstāvēja KSA studiju programmas studenti Normunds Mihailovs un Baiba Veidemane  un programmas MSŽ studenti Jānis Segliņš un Elīna Kunga. Projektā "From Local to Global" piedalījās augstskolu studenti un mācībspēki no Beļģijas, Polijas, Kipras, Austrijas, Latvijas, Turcijas un citām valstīm.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)