Banner 980x90

"CIDO Grupa" pērn attīstībā investējusi 1,1 miljonu eiro

Riga24.lv
Riga24.lv
Vadošais dzērienu ražotājs Baltijā SIA "CIDO Grupa" pērn īstenojis vairākus nozīmīgus investīciju projektus un veicis 1,1 miljonu eiro lielus ieguldījumus ražošanā un uzņēmuma attīstībā kopumā.

Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja SIA "Cido Grupa" pārstāve Inese Lielpinka,lielākie investīciju projekti saistīti ar avota ūdens filtrācijas jaudu palielināšanu, jauna 0,75 litru PET pudeļu formāta izveidi ūdens un citu dzērienu produktiem, kā arī ražotnes sagatavošanu "PepsiCo" produktu licencētai ražošanai.

Marijus Kirstukas, SIA "CIDO Grupa" ģenerāldirektors: "Pērn esam ieguldījuši apjomīgas investīcijas uzņēmuma attīstībā, lai turpinātu īstenot kompānijas mērķus un stiprinātu mūsu līdera pozīcijas Baltijas dzērienu tirgū. Šīs ir vienas no apjomīgākajām investīcijām pēdējo gadu laikā, kas ieguldītas tieši ražošanā, produkcijas sortimenta paplašināšanā un projektu īstenošanā. Viens no būtiskākajiem izaicinājumiem ir saistīts ar "PepsiCo" produktu licencētu ražošanu "CIDO" ražotnē, pielāgojot kompānijas procesus šī starptautiskā giganta prasībām."

Par vienu no nozīmīgākajiem SIA "CIDO Grupa" notikumiem 2015.gadā var minēt "PepsiCo" zīmolu produktu ražošanas uzsākšanu pagājušā gada beigās. "PepsiCo" un "Royal Unibrew" darījuma rezultātā "Royal Unibrew" uzņēmumi Baltijā ieguva tiesības no pērnā gada decembra pildīt, pārdot un izplatīt Baltijas valstīs tādus dzērienus kā Pepsi, Pepsi Max, 7Up, Miranda un Mountain Dew. Šis darījums ļaus vēl vairāk nostiprināt pozīcijas bezalkoholisko dzērienu tirgū Latvijā un Baltijā.

Uzņēmuma viens no attīstības virzieniem ir veselīga dzīvesveida atbalstīšana un popularizēšana. Pērn tas uzsāka ražot "Mangaļi" avota ūdeni un "Mangaļi" dzeramo ūdeni, kas bagātināts ar minerālvielām un īpaši piemērots sporta nodarbībām. Līdz ar jaunajiem produktiem "CIDO Grupa" paplašināja ražošanas līnijas iespējas, lai nodrošinātu ūdens un citu dzērienu pildīšanu 0,75 litru PET pudelēs. Jaunā "Mangaļi" avota ūdens iegūšanai uzņēmums veica ieguldījumus avota ūdens filtrācijas jaudu palielināšanai.

Savukārt "Mangaļi Isotonic" sporta dzēriens kļuva par spēcīgu pieteikumu Latvijas tirgū sporta dzērienu kategorijā. Domājot par bērnu mērķauditoriju, gada beigās tika ieviesta "Zoo Ice Age" 200 ml sulas dzērienu līnija.

Jauni produkti tika izveidoti arī alus segmentā. "Lāčplēsis" pērn sasniedzis labus starptautiskus rezultātus. "Lāčplēsis Dzintara" saņēma sudraba medaļu konkursā "Inernational brewing awards", "Lāčplēsis Ekstra" un "Lāčplēsis Izturēts" saņēma trīs izcilības zvaigznes, "Lāčplēsis Dzīvs" un "Lāčplēsis Dzintara" saņēma divas izcilības zvaigznes konkursā "International Quality Institute" Briselē.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)